cartell20221.jpg
La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d'incentivar la recerca convoquen, anualment, el Premi Ernest Lluch de...

Publicacions

• Dialogos2019_web-10.jpg
    Publicació resultant del cicle de diàlegs impulsats per la Fundació Ernest Lluch i l'IVIE am el suport de la Fundación Bancaja,  que es van dur a terme a la tardor del 2019, a València. A 'En busca de la prosperidad: los desafíos de las migraciones' hi trobareu 5 capítols, un er cada diàleg del cicle amb el punt en comú d'oferir un marc de reflexió sobre la prosperitat en un món global.
  • CobertaLLibrefrontal.jpg
    Aquests vuit diàlegs sobre  'Democràcies sota control' sintetitzen les converses mantingudes entre Marina Garcés i Ángel Gabilondo, Ramon López de Mántaras i Lorena Jaume-Palasí,  Francesca Bria i Rainer Kattel, Evgeny Morozov i renata Ávila, Antoni Gutiérrez-Rubí i Rafael Rubio, Bjørn Stensaker i Andrea Saltelli, Milagros Pérez Oliva i Joseff Trappel, Margarita Robles Carrillo i Ángel Gómez de Ágreda
  • Coberta_portada.jpg
    La Fundación Ernest Lluch recoge la apuesta por el diálogo del académico y político Ernest Lluch Martín (1937-2000), como instrumento inteligente para la resolución de confl ictos, discrepancias o desencuentros atávicos. El diálogo como esencia de la democracia pura, de la pulsión no beligerante del ser humano.

13 línies

Caratula_cobertesDialegs2021_DEF_OK.jpg
 S'acaba de publicar el llibre resultant del Cicle de Diàlegs 2020, que va tenir lloc al Palau Macaya de la Fundació "la Caixa" els mesos d'octubre i novembre de l'any passat. Es tracta d'un nou llibre editat per Milenio i que al llarg de 236 pàgines permet copsar l'essència dels diàlegs d'un cicle que, un any després de la seva edició i amb plena crisi per la pandemia de la COVID-19 entremig, manté tota la seva vigència i actualitat. Aquesta publicació, ja està a la venda a les llibreries i online, a la pàgina web de l'editorial, aquí.

Taulell