PonenciaAlex.jpg
 Breu crònica i vídeo íntegre de la jornada que es va realitzar online el dimarts 13 de juliol de 2021, des de Vilassar de Mar

Publicacions

• CobertaLLibrefrontal.jpg
    Aquests vuit diàlegs sobre  'Democràcies sota control' sintetitzen les converses mantingudes entre Marina Garcés i Ángel Gabilondo, Ramon López de Mántaras i Lorena Jaume-Palasí,  Francesca Bria i Rainer Kattel, Evgeny Morozov i renata Ávila, Antoni Gutiérrez-Rubí i Rafael Rubio, Bjørn Stensaker i Andrea Saltelli, Milagros Pérez Oliva i Joseff Trappel, Margarita Robles Carrillo i Ángel Gómez de Ágreda
  • Coberta_portada.jpg
    La Fundación Ernest Lluch recoge la apuesta por el diálogo del académico y político Ernest Lluch Martín (1937-2000), como instrumento inteligente para la resolución de confl ictos, discrepancias o desencuentros atávicos. El diálogo como esencia de la democracia pura, de la pulsión no beligerante del ser humano.
  • 30 AÑOS DE LOS PACTOS DE LA MONCLOA
      Pots llegir i descarregar-te el llibre, aquí

13 línies

Cobertesperwebixarxes.jpg