Elsdos.png
 El setè diàleg del cicle sobre 'Desigualtat ampliada' va tenir lloc ahir, dijous 25 de novembre, al Palau Macaya de Barcelona i es va focalitzar en l'anàlisi de la desigualtat educativa després...

Publicacions

• CobertaLLibrefrontal.jpg
    Aquests vuit diàlegs sobre  'Democràcies sota control' sintetitzen les converses mantingudes entre Marina Garcés i Ángel Gabilondo, Ramon López de Mántaras i Lorena Jaume-Palasí,  Francesca Bria i Rainer Kattel, Evgeny Morozov i renata Ávila, Antoni Gutiérrez-Rubí i Rafael Rubio, Bjørn Stensaker i Andrea Saltelli, Milagros Pérez Oliva i Joseff Trappel, Margarita Robles Carrillo i Ángel Gómez de Ágreda
  • Coberta_portada.jpg
    La Fundación Ernest Lluch recoge la apuesta por el diálogo del académico y político Ernest Lluch Martín (1937-2000), como instrumento inteligente para la resolución de confl ictos, discrepancias o desencuentros atávicos. El diálogo como esencia de la democracia pura, de la pulsión no beligerante del ser humano.
  • 30 AÑOS DE LOS PACTOS DE LA MONCLOA
      Pots llegir i descarregar-te el llibre, aquí

13 línies

Caratula_cobertesDialegs2021_DEF_OK.jpg
 S'acaba de publicar el llibre resultant del Cicle de Diàlegs 2020, que va tenir lloc al Palau Macaya de la Fundació "la Caixa" els mesos d'octubre i novembre de l'any passat. Es tracta d'un nou llibre editat per Milenio i que al llarg de 236 pàgines permet copsar l'essència dels diàlegs d'un cicle que, un any després de la seva edició i amb plena crisi per la pandemia de la COVID-19 entremig, manté tota la seva vigència i actualitat. Aquesta publicació, ja està a la venda a les llibreries i online, a la pàgina web de l'editorial, aquí.

Taulell