Acte IX Beca de Recerca Ernest Lluch

Lliurament de la IX Beca de Recerca i presentació del llibre resultant de la beca anterior (2012)

Dia:
Dimecres 11 Febrer
Hora:
Localització:
Museu d'Història de Catalunya

Fundació Ernest Lluch

• DifusiMHCOK2.jpg
Acte de presentació i lliurament de la Beca de Recerca Ernest Lluch. L’acte d’enguany constarà del lliurament de la IX Beca de Recerca a Andrea Ricci per la seva recerca titulada Entre lliurecanvisme i proteccionisme. El pensament econòmic català al segle XVII. Perspectives ibèriques i europees. En el marc d’aquest acte tindrà lloc la presentació del llibre Els diputats de l’antiga Corona d’Aragó a les Corts de Cadis (1808-1812) d’Antoni Sánchez-Carcelén, guanyador de la VIII Beca de Recerca Ernest Lluch (2012) .

L’acte es realitzarà el proper dimecres 11 de febrer de 2015, a les 19 hores a l’auditori del Museu d’Història de Catalunya.

Hi intervindran:

• Jusép Boya, director del Museu d’Història de Catalunya.
  • Lluís Roura, prologuista del llibre i Catedràtic d'Història Moderna a la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Josep Maria Carreras, patró i responsable de la comissió acadèmica de la Fundació Ernest Lluch.
  • Antoni Sánchez Carcelén, guanyador de la VIII Beca de Recerca Ernest Lluch (2012) i autor del llibre.

Localització