CONCERT HOMENATGE A ERNEST LLUCH

Hora:
Localització:
Església de Sant Genís. TORROELLA DE MONTGRÍ
Organitza: Festival Internacional de Músiques de Torroella de Montgrí, Diputación General de Aragón i Fundació Ernest Lluch.
Dimarts 8 d'agost de 2006
22:30 hores
Aquest concert suposa la cinquena edició de l'homenatge anual en el marc de la programació estable del Festival.
En aquest concert homenatge a Ernest Lluch s'interpretaran obres de Carles Bagué, Josep Pons i Domènec Terradelles, per part de l'Orquestra Barroca del Festival - La Princesa Filòsofa dirigida per Farran James.