D3. Sostenir l’estat del benestar

Dijous 21 Octubre
Hora:
Localització:
 Palau Macaya - Barcelona.

Argumentari

El finançament de les grans àrees de política pública necessàries per mantenir o transformar l'Estat del Benestar determinaran l’abast de les opcions possibles. Cal ser realistes en establir quines són les bases econòmiques que tenim per aconseguir evitar una desigualtat ampliada, fixar quines són les prioritats i sobretot exposar com assolir-les. Amb quines polítiques (fiscals, monetàries, de gestió del deute…) i amb quines restriccions. ponderant amenaces i oportunitats davant la necessitat d’horitzons pressupostaris realistes de les finances públiques. Cal lluitar contra la desigualtat però, podrem? I si podem, en sabrem?

Sostenir l’estat del benestar
(Bases per lluitar contra l’ampliació de la desigualtat)

Dialoguen:
  • Francisco Perez Garcia. Catedràtic emèrit d’Anàlisis Econòmic de la Universitat de València – Director de l’Instituo Valenciano de Investigaciones Económicas (IVIE)
  • Ana Revenga. Nonresident senior fellow all Global Economy and Development program de la Brookings Institution. Adjunct lecturer a la Walsh School of Foreign Service de la Georgetown University.