D6. Dependències i envelliment

Hora:
Localització:

Argumentari

La necessitat d’atenció a dependències, cronicitat, i cures a llarg termini de les persones s’accentua amb l’edat. La Covid 19 ens interpel·la a gestionar la vulnerabilitat ampliada de les persones dependents, l’envelliment de la població amb o sense dependències funcionals i cognitives, malalties mentals, o reptes socials com la gestió de la soledat. Es pot avançar cap a un model de cobertura universal i públic de cures i dependències? Com gestionar les cures de llarga durada en un context demogràfic d’envelliment poblacional? Quines polítiques per a un envelliment digne, a curt, mig i llarg termini?

Dependències i envelliment
La gestió de la vulnerabilitat ampliada

Dialoguen
  • Adelina Comas-Herrera. Investigadora al Care Policy and Evaluation Centre London School of Economics. Curator of LTCcovid.org al International Long-Term Care Policy Network.
  • Dolores Puga. Científica titular del CSIC a l’Instituto de de Economía, Geografía y Demografía.