Diàleg sobre els reptes per al màxim rendiment econòmic de la gestió d’infrasructures esportives

Presentació del llibret corresponent als V Diàlegs d'Economia i Futbol

Dia:
Dijous 13 Desembre
Hora:
Localització:
 Auditori de la Barcelona School of Management -UPF
Carrer Balmes 132 - Barcelona
 Fundació Ernest LLuch,FC Barcelona i BSM

Programa:

Obertura: Oriol Amat – Degà de la BSM-UPF

Presentació:
  • Jaume Garcia - Catedràtic d'Economia Aplicada – Universitat Pompeu Fabra i representant de la Fundació.
Dialoguen:
  • Carles Murillo - Catedràtic d'Economia Aplicada – Universitat Pompeu Fabra
  • Rayde Báez (WWC – Eurolliga – Consultor freelance en màrqueting esportiu)
  • Representant Institucional FC Barcelona. Sra Teresa Basilio. Delegada de Cultura del FC Barcelona
* Del llibre se n’ha fet la transcripció de l’anglès i s’ha traduït al català i es repartirà entre els assistents