Diàleg sobre 'Polítiques educatives, talent, i igualtat d'oportunitats'

Diàlegs 2012 - Educació i Cohesió Social -CaixaForum Madrid

Dia:
Dimecres 7 Novembre
Hora:
Localització:
CaixaForum Madrid
Paseo del Prado, 36
Tel 91 330 73 00

Organitza: Fundació Ernest Lluch amb la col·laboració de Fundació "la Caixa"
*Places limitades.
Preu per sessió: 2 euros Adquisició d’entrades amb qualsevol tarjeta de “la Caixa”: 50% de descompte LKXA, Club Estrella, Carnet Jove i Carnet de la Medicateca: 50% de descompte Venda d’entrades a Ticketmaster* i a CaixaForum de dilluns a diumenge de 10.00 a 20.00 h

El Projecte Diàlegs, en la seva edició de 2012, s’articula al voltant de dos cicles, a Barcelona i Madrid, de reflexió i diàleg sobre la cohesió social a Espanya. L’objectiu és contrastar i integrar el debat expert i oferir una reflexió pública per part de personalitats que conjuguen expertesa amb itineraris complementaris. En aquest intercanvi, la forma –el diàleg- comparteix protagonisme i es converteix al seu torn en el missatge a transmetre.

Els 10 Diàlegs 2012 es realitzaran al llarg de la Tardor a Barcelona i Madrid. Tots els diàlegs tindran lloc a l’auditori del CaixaForum de les respectives ciutats. Per assistir-hi de públic cal inscriure’s prèviament seguint les indicacions que es detallen en el corresponent apartat. Aquest projecte compta amb la col·laboració de la Fundació “la Caixa” i del suport institucional de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona.

Tot seguit us presentem el vuitè diàleg i primer del cicle de Madrid .

Diàleg 8. Polítiques educatives, talent, i igualtat d'oportunitats
Dimecres 7 de novembre- CaixaForum Barcelona

Dialoguen:

• Ángel Gabilondo Catedràtic de Metafísica de la Universidad Autónoma de Madrid i exMinistre d'Educació
  • Antonio Cabrales Catedràtic d'Economia a la Universidad Carlos III de Madrid.

Web del Projecte Diàlegs

* Podeu accedir al blog del Projecte Diàlegs per tal d'ampliar informació relativa als dialoguistes de l'edició d'enguany així com del programa complet i Calendari dels Diàlegs 2012. També posem al vostre abast la informació relativa als Diàlegs 2011, del llibre "10 diálogos para la calidad democrática" i els vídeos del programa 'Diálogos' que es van emetre per La2 de TVE i que consta de 10 capítols corresponents a cadascun dels diàlegs realitzats l'any passat.