DARRERS ESCRITS A VALÈNCIA

Presentació del llibre i homenatge

Dia:
Dimecres 18 Gener
Hora:
Localització:
Aula dels Cavallers. Palau de Pineda. Plaça del Carme 4. Seu de la UIMP a València. VALÈNCIA
Organitza: Universitat Internacional Menéndez Pelayo de la Comunitat Valenciana, Editorial Base i Fundació Ernest Lluch
Dimecres 18 de gener de 2006
19:00 hores
Presentació del llibre d'Ernest Lluch Darrers Escrits, editat i prologat pel vicepresident de la Fundació Ernest Lluch Lluís Maria de Puig.

La presentació anirà a càrrec de:

• Lluís Maria de Puig Oliver, vicepresident de la Fundació i senador
  • Joan Lerma Blasco, senador i Molt Honorable ex president de la Generalitat Valenciana
  • Ignacio Jiménez Raneda, Magnífic rector de la Universitat d'Alacant