EN LA ESTELA DE ERNEST LLUCH

Dijous 30 Novembre
Hora:
Localització:
Aula Magna. Facultat de Dret, Universitat de Saragossa. Carrer Pedro Cerbuna 12. SARAGOSSA
Coorganitzen: Govern d'Aragó, Universitat de Saragossa i Fundació Ernest Lluch.
Dijous 30 de novembre de 2006
13:00 hores
Presentació del llibre d'homenatge col·lectiu En la estela de Ernest Lluch. Ensayos sobre Historia del pensamiento económico. Alhora, també es presentarà públicament la Secció Aragonesa de la Fundació Ernest Lluch.
  • <EM>EN LA ESTELA DE ERNEST LLUCH</EM>
Presentació oficial de la Secció Aragonesa de la Fundació Ernest Lluch i del llibre homenatge En la estela de Ernest Lluch. Ensayos sobre Historia del Pensamiento económico, publicat pel Govern d'Aragó i la Fundació Ernest Lluch.

A l'acte intervindran:
  • Lluís Maria de Puig, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch,
  • José María Serrano, membre de la Secció Aragonesa de la Fundació Ernest Lluch,
  • Alfonso Sánchez Hormigo, secretario de la Secció Aragonesa de la Fundació Ernest Lluch,
  • Felipe Pétriz, rector de la Universitat de Saragossa, i
  • Marcelino Iglesias, president del govern d'Aragó.