IL PIÙ BEL NOME, A TARRAGONA

Dilluns 6 Novembre
Localització:
Teatre Metropol, Rambla Nova 46. TARRAGONA

Produeixen: Drama9, Teatre Metropol i Ajuntament de Tarragona.

Recolzen: Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i Diputació de Tarragona.

Col·laboren: Festival d'Òpera de Butxaca i Noves Creacions, Teatre Bartrina de Reus, Centre d'Arts Escèniques de Reus, Istituto Italiano di Cultura de Barcelona, i Fundació Ernest Lluch.

Divendres 3 i diumenge 5 de novembre de 2006
21:30 hores (divendres) i 19:00 hores (diumenge)
El 2 d'agost de 1708 Barcelona va oferir a l'arxiduc Carles d'Àustria i a Elisabet de Brunsvic, com a regal de noces, l'estrena d'Il più bel nome a la Llotja de Mar.
Quasi 300 anys després de la primera representació, dins del XI Festival d'Òpera de Butxaca i Noves Creacions, es representarà l’obra d'Antonio Caldara Il Più Bel Nome. La interpretació anirà a càrrec de la Jove Orquestra de Cambra de la Ribera d’Ebre i el Cor Ciutat de Tarragona (dirigit per Josep Prats), sota la direcció musical de David Magrané i la direcció escènica de Josep Maria Mestres.

Entre els intèrprets, destaquen el tenor Josep Fort, les sopranos Mercè Baiget, Mireia Bonet Maite Pérez, i l'alto Montserrat Bertral. El llibret de Pietro Pariati ha sigut versionat al català, pel programa de mà i la sobretitulació, per Miquel Desclot.

Les entrades poden adquirir-se a Servicaixa.