Es convoca el X Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques (Batxillerat)

Dia:
Dilluns 27 Abril
Hora:
Localització:
Lliurament dels treballs en format i adreça indicats en les bases

Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la UPF i Fundació Ernest Lluch

• Cartellweboks0.jpg
La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d'incentivar la recerca en l'àmbit de les Ciències Socials i Polítiques, convoquen anualment el Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, destinat a premiar el millor treball de recerca desenvolupat per alumnes de Batxillerat dels centres públics, privats o concertats de Catalunya.

El X Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, premia el millor treball de recerca desenvolupat per alumnes de Batxillerat, en qualsevol disciplina de les Ciències Socials i Polítiques realitzat durant el present curs acadèmic 2014-2015, en els centres de Secundària públics, privats o concertats de Catalunya.

El termini de presentació dels treballs finalitzarà el dilluns 27 d’abril de 2015. I el premi té una dotació de 1.000 euros.

Trobaràs tota la informació pertinent a la nostra secció de Beques i ajuts. També pots accedir a les bases de la present convocatòria, seguint l'enllaç.