Es convoca el XIII Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques (Batxillerat)

Dies:
Dilluns 23 Abril 11:09
Localització:

Convoquen: Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d'incentivar la recerca en l'àmbit de les Ciències Socials i Polítiques, convoquen anualment el Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, destinat a premiar el millor treball de recerca desenvolupat per alumnes de Batxillerat dels centres públics, privats o concertats de Catalunya.

El tretzè Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, premia el millor treball de recerca desenvolupat per alumnes de Batxillerat, en qualsevol disciplina de les Ciències Socials i Polítiques realitzat durant el present curs acadèmic 2017-2018, en els centres de Secundària públics, privats o concertats de Catalunya.

El termini de presentació dels treballs finalitzarà el dilluns 23 d’abril de 2018. I el premi té una dotació de 1.000 euros.

També pots accedir a les bases de la present convocatòria, seguint l'enllaç.