Esport, economia i salut:unes noves regles de joc?

Cicle de Diàlegs IVIE 2020, a València

Dies:
Dimecres 16 Setembre 18:30
Dilluns 26 Octubre 18:30
Localització:
Sala d'actes Fundació Bancaixa - VALÈNCIA
 Organitzen: Findació Ernest Lluch i IVIE
 Col·labora: Fundació Bancaixa

Aquest cicle de diàlegs proposa reflexionar sobre les noves regles de joc que s'establiran després de la pandèmia de la COVID19 en el camp cada vegada més interconnectat entre esport, salut i economia.

• Dialogos2020_BannerFundacionvalenciano800x800.jpg

Argumentari

A Espanya l'esport té una gran rellevancia social i econòmica, tant com a sector d'entreteniment per a milions de persones que segueixen l'esport professional, com per ser una pràctica diària per bona part de la població. Tanmateix, el coronavirus ha impactat bruscament en aquestes activitats que hauran d'adaptar-se a una nova normalitat.

Aquest nou cicle de diàlegs de la Fundació Ernest Lluch i l'IVIE, que també compta amb a col·laboració de la Fundació Bancaixa, es proposa encarar temes especialment interessants per a compendre la relació entre salut, esport, economia i societat, i que, en les circumstancies actuals requereixen de revisió.

Deu experts analitzaran aspectes com l'impacte econòmic dels esdeveniments esportius, dels models de negoci d'abans i de després de la COVID-19, la relació entre salut, esport i treball, la innovació a la indústria esportiva o l'esport com a estímul per a l'economia.

Programa (en PDF, aquí)