ESTUDIS D'ECONOMIA CATALANA I PENSAMENT ECONÒMIC D'ERNEST LLUCH

Ernest Lluch i el pensament econòmic

Dia:
Dimarts 14 Març
Hora:
Localització:
Biblioteca Ernest Lluch, carrer Saragossa 27. GIRONA
Coorganitza: Biblioteca Ernest Lluch de Girona, Col·legi d'Economistes de Girona i Fundació Ernest Lluch.
Dimarts 14 de març de 2006
20:00 hores
Conferència sobre les aportacions d'Ernest Lluch com acadèmic i estudiós al món del pensament i la teoria econòmica.
L'acte serà presentat per Esteve Gibert, president del Col·legi d'Economistes de Girona, que donarà pas a la conferència Estudis d'economia catalana i pensament econòmic d'Ernest Lluch a càrrec de l'economista Francesc Artal.