Homenatge '15 anys sense Ernest Lluch' a Saragossa

Dijous 10 Desembre
Hora:
Localització:
 Sala de Actos de Caixaforum (C/ José Anselmo Clavé, 4, 50004 Zaragoza).
Organitza: Sección aragonesa Fundació Ernest Lluch
Col·labora: Heraldo de Aragón i Obra Social "la Caixa"

• 4DIC-InvitacindigitalOK.jpg
 La secció aragonesa de la Fundació Ernest Lluch organitza aquest acte d'homenatge en record del professor Ernest Lluch, en el quinzè aniversari del seu assassinat, que es va complir el passat 21 de novembre.

L'acte tindrà lloc el proper dijous, 10 de desembre, a les 19h. a la Sala d'Actes de Caixaforum Zaragoza i comptarà amb la participació de Joan Majó, President de la Fundació Ernest Lluch; Alfonso Sánchez, President de la Secció Aragonesa de la Fundació Ernest Lluch, i Enrique Barón, expresident del Parlament Europeu, que pronunciarà una xerrada titulada:

"La Unió Europea: ¿Federació o Imperi?"

El quartet de corda Nevá, interpretarà la peça "Adiós Nonino" d'Astor Piazzola, escrit en memòria del seu pare, i que va ser un dels compositors favorits d'Ernest Lluch