Homenatge a Ernest Lluch - VIII Seminari Ernest Lluch d’Economia a la UB

de: Generalitat de Catalunya, Diputació de Barcelona i
Ajuntament de Barcelona

• cartell2010.jpg
Què va fallar en l’economia que ens va portar a
la crisi? Com es pot arreglar?

Programa

La jornada d'enguany se centra en "Economia i Filosofia", i constarà de tres ponències inicials i d'un debat posterior. L'acte comptarà amb la participació de:
  • Josep Ramoneda. Filòsof i periodista. Director del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).
  • Carles Sudriá. Catedràtic d'Història Econòmica a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UB
  • Joan Tugores. Catedràtic d’Economia. Ex-Rector de la Universitat de Barcelona
Modera: Antón Costas. Catedràtic de Política Econòmica de la Universitat de Barcelona i patró de la Fundació Ernest Lluch.

Pots descarregar el cartell, clicant aquí

Localització