HOMENATGE CÍVIC A ERNEST LLUCH

Dijous 19 Gener
Hora:
Localització:
Sala Enric Prat de la Riba. Carrer Carme 47. Institut d'Estudis Catalans. BARCELONA

Coorganitzen: IEC i Fundació Ernest Lluch

Dijous 19 de gener de 2006
19:00 hores
Acte homenatge a Ernest Lluch a la seu de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC) a càrrec de diferents representants de la societat civil catalana.
L'acte estarà presidit pel president de l'IEC, Salvador Giner San Julián, i pel president de la Fundació Ernest Lluch, Fabian Estapé Rodríguez

Les intervencions aniran a càrrec de la geòloga Carmina Virgili Rodón, el jurista Tomàs de Montagut Estraguési l'historiador Jordi Nadal Oller.

Clourà l'acte el Molt Honorable president de la Generalitat de Catalunya, Pasqual Maragall Mira.

Al final s'oferirà un petit refrigeri.