I PREMI ERNEST LLUCH DE CIÈNCIES SOCIALS I POLÍTIQUES

Convocatòria adreçada als alumnes de secundària de Catalunya

Dia:
Dimarts 23 Maig
Hora:
Organitza: Estudis de Ciències Polítiques i Gestió Pública de la Universitat Pompeu Fabra i Fundació Ernest Lluch.
La convocatòria es tanca el dimarts 23 de maig de 2006

El premi vol reconèixer el millor treball de recerca desenvolupat en qualsevol de les disciplines de ciències socials i polítiques durant el curs 2005-2006.
El I Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques s'adreça als alumnes de batxillerat que hagin estat proposats pels seus centres d'ensenyament secundari del territori català, i s'atorgarà al millor treball de recerca desenvolupat en qualsevol disciplina de les ciències socials i i polítiques durant el curs 2005-2006. Es valoraran especialment aquells treballs que tinguin un enfocament interdisciplinari.

La dotació del guardó és de 2.000 euros, i el període de presentació de treballs està ja obert i finalitzarà el 23 de maig del 2006.

El jurat està format per:

• Jordi Guiu, president del Jurat, degà de dels Estudis de Ciències Polítiques i Gestió Pública i patró de la Fundació Ernest Lluch
  • Caterina García, vicedegana i professora de Dret Internacional
  • David Sancho, vicedegà i professor de Gestió i Administració
  • Klaus-Jürgen Nagel, tutor acadèmic dels Estudis i professor de Teoria Política i Política comparada
  • Josep Maria Carreras, president de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch
  • Rosa Lluch, membre de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch i professora de la UB
  • Joaquim Albareda, membre de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch i catedràtic d'Història moderna de la UPF
  • Jaume Claret, coordinador de la Fundació Ernest Lluch