Properes activitats

I PREMI ERNEST LLUCH DE CIÈNCIES SOCIALS I POLÍTIQUES

Convocatòria adreçada als alumnes de secundària de Catalunya

Dia:
Dimarts 23 Maig
Hora:
Organitza:
Organitza: Estudis de Ciències Polítiques i Gestió Pública de la Universitat Pompeu Fabra i Fundació Ernest Lluch.
Comentaris:
La convocatòria es tanca el dimarts 23 de maig de 2006

El premi vol reconèixer el millor treball de recerca desenvolupat en qualsevol de les disciplines de ciències socials i polítiques durant el curs 2005-2006.
El I Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques s'adreça als alumnes de batxillerat que hagin estat proposats pels seus centres d'ensenyament secundari del territori català, i s'atorgarà al millor treball de recerca desenvolupat en qualsevol disciplina de les ciències socials i i polítiques durant el curs 2005-2006. Es valoraran especialment aquells treballs que tinguin un enfocament interdisciplinari.

La dotació del guardó és de 2.000 euros, i el període de presentació de treballs està ja obert i finalitzarà el 23 de maig del 2006.

El jurat està format per:

• Jordi Guiu, president del Jurat, degà de dels Estudis de Ciències Polítiques i Gestió Pública i patró de la Fundació Ernest Lluch
  • Caterina García, vicedegana i professora de Dret Internacional
  • David Sancho, vicedegà i professor de Gestió i Administració
  • Klaus-Jürgen Nagel, tutor acadèmic dels Estudis i professor de Teoria Política i Política comparada
  • Josep Maria Carreras, president de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch
  • Rosa Lluch, membre de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch i professora de la UB
  • Joaquim Albareda, membre de la Comissió Acadèmica de la Fundació Ernest Lluch i catedràtic d'Història moderna de la UPF
  • Jaume Claret, coordinador de la Fundació Ernest Lluch