III JORNADES ERNEST LLUCH A TORROELLA DE MONTGRÍ

Seminari dedicat a El valor de l'educació

Dia:
Dissabte 7 Octubre
Hora:
Localització:

Can Quintana - Centre Cultural de la Mediterrània, carrer d'Ullà 31. TORROELLA DE MONTGRÍ

Organitza: Can Quintana - Centre Cultural de la Mediterrània i Fundació Ernest Lluch

Patrocina: Caixa de Girona
Dissabte 7 d'octubre de 2006
De 9:30 a 19:00 hores
Aquesta III edició de les Jornades Ernest Lluch a Torroella de Montgrí se centraran en El valor de l'educació.

Programa:

• 10:00 Obertura de portes
  • 10:15 Benvinguda
  • 10:30 Pedagogia i democràcia. Evolució del sistema educatiu, a càrrec del professor i ex secretaria general d'Ensenyament Ramon Farré.
  • 11:30 Pausa i esmorzar
  • 12:00 El paper de la pedagogia en l'ensenyament, a càrrec de la pedagoga Pilar Benejam.
  • 13:00 Pausa i dinar
  • 16:00 La qualitat en l'ensenyament, a càrrec del consultor Joan Ras.
  • 17:00 Pausa
  • 17:15 L'educació, una tasca col·lectiva, a càrrec del filòsof José Antonio Marina.
  • 18:15 Pausa
  • 18:30 Taula rodona amb els ponents
  • 19:45 Cloenda, a càrrec del conseller d'Educació i Universitats, Joan Manel del Pozo
  • 20:00 Fi de la jornada

Atès que les places són limitades, es recomana realitzar la inscripció amb antelació. Les persones inscrites rebran la publicació de les ponències de la Jornada. Poden inscriure's personalment a Can Quintana el mateix dia de les jornades, o prèviament al telèfon 972.755.180 de dilluns a divendres de 10 a 14 hores, o adreçant-se al mail canquintana@torroella.org.