IV SEMINARI ERNEST LLUCH A LA UB

El problema de la baixa productivitat de l'economia espanyola

Dia:
Dilluns 11 Desembre
Hora:
Localització:
Aula Magna. Facultat de Ciències Econòmiques, Universitat de Barcelona. Avinguda Diagonal 690. BARCELONA
Coorganitzen: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Barcelona i Fundació Ernest Lluch.
Dilluns 11 de desembre de 2006
De 12 a 14 hores
Jornada acadèmica entorn de El problema de la baixa productivitat de l'economia espanyola. Causes i remeis, des del punt de vista de l'economia y de la política econòmica espanyola, dirigida per Antón Costas.
  • IV SEMINARI ERNEST LLUCH A LA UB
Hi participaran moderats per Antón Costas, catedràtic de Política Econòmica de la Universitat de Barcelona i membre de la Fundació Ernest Lluch: