Dimensions de la desigualtat social

X Jornada de Ciències Polítiques i Socials - UPF

Dia:
Dijous 19 Febrer
Hora:
Localització:
Aula 13.007 de l’edifici Ramón Turró Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra.

Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la UPF i Fundació Ernest Lluch

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d’incentivar el debat i el diàleg sobre qüestions candents de l’actualitat política i social, organitzen per desè any consecutiu la Jornada Ernest Lluch de Ciències Polítiques i Socials
  • Cartell20152.jpg
Dimensions de la desigualtat social, és el tema de debat triat per a la X Jornada Ernest Lluch de Ciències Polítiques i Socials, que enguany tindrà lloc el dijous 19 de febrer de 2015 a l'aula 13.007 de l’edifici Ramón Turró Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona).

Programa:

11:00h. Benvinguda i presentació

11:15h. Conferència a càrrec de Joan Benach. Professor i investigador de salut pública i director de GREDS-EMCONET (Dpt. Ciències Polítiques i Socials, UPF)

12:00h. Torn obert de preguntes

12:30h. Taula rodona:
  • Joan Benach. Professor i investigador de salut pública i director de GREDS-EMCONET. Professor del Departament de Ciències Polítiques i Socials, UPF.
  • Xavier Bonal. Professor de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Sara Moreno. Professora de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona.
  • Albert Recio. Professor del Departament d’Economia Aplicada de la UAB.
Modera: Mariona Ferrer. Professora del Departament de Ciències Polítiques i Socials, UPF.

14:00h. Cloenda