Jornada de Portes Obertes a l'Arxiu Ernest Lluch i Martín 2019

SantaEulàlia 66-80, 08340 Vilassar de Mar

Arxiu municipal de Vilassar de Mar i Fundació Ernest Lluch

• cartellFELLportrsobertes19.tunned.jpg
Novena Jornada de portes obertes de l’Arxiu Ernest Lluch i Martín per tal de donar a conèixer el seu fons documental, coincidint amb el Dia Internacional dels Arxius

La jornada tindrà lloc el dimecres 12 de juny de 2019 a les 12.30 hores i s’estructura al voltant d’una visita guiada a l’arxiu i a la seu de la Fundació on s’hi exhibeix l’exposició “Ernest Lluch, l’esforç per construir un país”.

Hi haurà un sol torn de visita que s'iniciarà a les 12.30 hores.

Es prega que tota persona interessada, prèviament es posi en contacte amb secretaria per tal de confirmar assistència: secretaria@fundacioernestlluch.cat o bé trucant al 937 590 084.