La Grande Chapelle d'Albert Recasens interpretarà a Soler i Scarlatti al Festival de Torroella

Concert a la memòria d’Ernest Lluch en el marc del 39 Festival de Músiques de Torroella de Montgrí

Dia:
Divendres 9 Agost
Hora:
Localització:
Església de Sant Genís de Torroella de Montgrí

Festival de Músiques de Torroella de Montgrí i Joventuts Musicals de Torroella

• phpThumb_generated_thumbnail.jpg

PROGRAMA

Antoni Soler: Vespres comuns / Magnificat en segon to / Benedicamus Domino D. Scarlatti: Salve Regina per a soprano i contralt / Stabat Mater

Antoni Soler, nascut a Olot, és el més internacional dels compositors espanyols del segle XVIII. És conegut especialment per les seves cèlebres sonates per a clavicèmbal i per la música de cambra, però també és autor d'una extensa producció vocal escrita al llarg de les tres dècades que va passar al monestir de l'Escorial. En aquest concert a la memòria d'Ernest Lluch, La Grande Chapelle presenta una primera part dedicada a Soler, amb algunes obres recuperades, i una segona en la qual s’escoltarà Domenico Scarlatti, que va ser músic de la cort espanyola i mestre de Soler, la breu Salve regina per a soprano i contralt i el seu magnífic i profund Stabat Mater.

INTÈRPRETS: Alena Dantcheva, Laura Martínez Boj, Lina Marcela López i Axelle Bernage, sopranos | Marnix De Cat i David Sagastume, contratenors | Benedict Hymas i Pierre Derhet, tenors | Romain Bockler i Marc Busnel, baix-barítons | Marta Vicente, violó | Herman Stinders, orgue positiu | Albert Recasens, director

Més informació, aquí