La Infanta y el Cardenal es presenta a Saragossa

La secció aragonesa de la Fundació impulsa la presentació d'aquesta obra

Dia:
Dimarts 17 Març
Hora:
Localització:
 Espacio Patio de la Infanta. Ibercaja - Zaragoza-.
Real Sociedad Económica Aragonesa de Amigos del País y la Sección Aragonesa de la Fundación Ernest Lluch

• Infantacardenal.jpg
La Real Sociedad Económica Aragonesa de Amigos del País i la Secció Aragonesa de la Fundació Ernest Lluch promouen la presentació del llibre
La infanta y el cardenal, d'Ángel Alcalá sobre la veritable història del matrimoni morganàtic de Dom Lluís de Borbó i Farnesio i Maria Teresa de Vallabriga.

L'acte comptarà amb l'intervenció de:
  • Eloy Fernández Clemente, catedràtic de la Universidad de Zaragoza
  • Juan Domínguez Lasierra, periodista del Heraldo de Aragón
  • Ángel Alcalá, catedràtico emèrit del Brooklyn University City College de Nova York