LLIURAMENT I PREMI ERNEST LLUCH

Dimecres 5 Juliol
Hora:
Localització:
Sala de Graus Albert Calsamiglia. Edifici Roger de Llúria. Carrer Ramon Trias Fargas 25-27. BARCELONA
Coorganitzen: Estudis de Ciències Polítiques i Gestió Pública de la Universitat Pompeu Fabra i Fundació Ernest Lluch.
Dimecres 5 de juliol de 2006
11:30 hores
Acte de lliurament del I Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques al millor treball de recerca de Secundària a Catalunya.

Amb l'objectiu d'incentivar la recerca en l'àmbit de les ciències socials i polítiques, i de donar a conèixer la figura d'Ernest Lluch entre l'alumnat de Secundària de Catalunya, s'ha convocat la primera edició del Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques. El premi està dotat amb 2.000 euros i, a criteri del jurat, poden otorgar-se mencions honorífiques en funció de la qualitat dels treballs seleccionats.

L'acte de lliurament estarà presidit per:

• Jordi Guiu, degà dels Estudis de Ciències Polítiques, membre del Patronat de la Fundació Ernest Lluch i president del jurat
  • Joaquim Llach, director-gerent de la Fundació Ernest Lluch
  • Josep Joan Moreso, rector de la Universitat Pompeu Fabra
  • Joan Manuel del Pozo, conseller d'Educació i Universitats

El jurat del I Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques ha declarat guanyador el treball Miquel Serra i Pàmies, la història d'un oblit de Guillem Martí i Masana (pseudònim Barres de sang) de l'Escola Pia de Nostra Senyora de Barcelona.

A més, s'han atorgat tres accèsits honorífics a Consum d'aigua: del pensament global a l'actuació local d'Auri García i Morera i Marçal Girbau i García (pseudònim l'Eco) de l'IES Sant Quirze del Vallès: a Corrandes d'un exili de Damián Sánchez Bonmatí (pseudònim José Molina) del Centre Escolar Empordà de Roses; i a Situació electoral a Catalunya de Marta Guitart Sanchís (pseudònim Tigris) de l'IES Jaume Balmes de Barcelona. Per últim, el jurat vol agrair la participació i lloar la gran qualitat dels 90 treballs presentats.