MOZART A VILASSAR

Organitza: Joventuts Musicals de Vilassar de Mar
Dilluns 26 de juny de 2006
20:00 hores

Dins del XV Cicle Rosa Sabater, les Joventuts Musicals de Vilassar de Mar organitzen un concert emmarcat en l'any Mozart.

L'Orquestra de Cambra del Maresme, dirigida per Jordi Colomer, centrarà el seu concert en peces de Wolfgang Amadeus Mozart, de qui es commemora el 250 aniversari del seu naixement, i del compositor català Robert de la Riba. El concert està dedicat a la memòria d'Ernest Lluch i té lloc en el marc de la Festa Major de Vilassar de Mar. El preu de l'entrada és de 10 euros.