PENSAMENT ECONÒMIC I POLÍTICA SANITÀRIA

Dilluns 20 Febrer
Dissabte 25 Febrer
Localització:
Sala de Graus. Facultat de Ciències Econòmiques, Universitat de Barcelona. Avinguda Diagonal 690. BARCELONA
Coorganitza: Departament d'Història i Institucions Econòmiques, Universitat de Barcelona i Fundació Ernest Lluch.
Dilluns 20 i divendres 24 de febrer de 2006
De 12:00 a 14:00 hores

En el marc de la Universitat de Barcelona té lloc cada any un Seminari centrat en aspectes acadèmics que van ser de l'interés d'Ernest Lluch. Enguany, aquesta III edició se centrarà en el Pensament econòmic i política sanitària.

Programa

Dilluns 20 de febrer de 2006. El pensament econòmic il·lustrat, moderat per Lluís Argemí.

• "El consum com inversió a la història del pensament econòmic" a càrrec de Cossimo Perrota de la Universitat de Lecce
  • "Realitat nacional, ciència universal i pensament econòmic (25 anys després)" a càrrec de Vicent Llombart de la Universitat de València

Divendres 24 de febrer de 2006. Economia de la salut, moderat per Anton Costas.

• "La sostenibilitat de la salut pública a través dels seus dirigents", a càrrec de Joan Josep Artells de la Fundació SIS
  • "Sistema i perspectives de la política sanitària", a càrrec de Marisol Rodríguez de la Universitat de Barcelona