PRESENTACIÓ A VALÈNCIA

Dimecres 15 Novembre
Hora:
Localització:
Sala Ignasi Villalonga. Avinguda dels Tarongers s/n. Facultat d'Economia. Universitat de València. VALÈNCIA
Organitza: Fundació Ernest Lluch

Col·laboren: Universitat de València i Fundació Societat i Progrés
Dimecres 15 de novembre de 2006
19:30 hores
La Universitat de València acollirà la presentació a terres valencianes de les dues darreres obres editades per la Fundació.
  • PRESENTACIÓ A VALÈNCIA
A l'acte intervindran:
  • Vicent Llombart, catedràtic, membre de la Secció Valenciana de la Fundació Ernest Lluch i partícep de la Miscel·lània,
  • Miguel Herrero y Rodríguez de Miñón, acadèmic, membre del Comitè d'Honor de la Fundació Ernest Lluch i partícep de la Miscel·lània,
  • Pedro Ruiz, catedràtic i partícep de la Miscel·lània, i
  • Francisco Tomás, rector de la Universitat de València