Valors cívics i vida i obra d'Ernest Lluch (2018)

Xerrada amb els alumnes de 1r ESO - IES Ernest Lluch (Barcelona)

Dia:
Dilluns 19 Març
Hora:
Localització:
 IES Ernest Lluch. C/Vilamarí amb c/Diputació. Barcelona.
Organitza: IES Ernest Lluch
Col·labora: Fundació Ernest Lluch

La Fundació Ernest Lluch col·labora amb l'IES Ernest Lluch, per tal d'aprofundir amb el treball que realitzen els alumnes de l'Institut sobre la vida i obra d'Ernest Lluch.
El proper dilluns 19 de març de 2018 a les 15:00 hores, el vicepresident de la Fundació, Enric Lluch Galera i el director, Ferriol Sòria Ortiz, com a representants de la Fundació Ernest Lluch realitzaran una xerrada amb els alumnes de 1r d'ESO de l'Institut Ernest Lluch de Barcelona.

Aquesta xerrada promoguda pel mateix Institut es vincula amb el treball que, els alumnes d'aquest, estan realitzant sobre la figura d'Ernest Lluch i que servirà per aprofundir en la coneixença del personatge i els valors cívics que el caracteritzaren.