30 anys de la Llei General de Sanitat (1986-2016)

• Loguito30anysLGS.jpg
Avui, 25 d'abril, es compleixen trenta anys de l'aprovació de la Llei General de Sanitat. Es tracta, sens dubte, d'una de les lleis més importants que s'han aprovat al nostre país des del restabliment de la democràcia. Aquesta llei es pot considerar el principal llegat polític d'Ernest Lluch, al fer realment efectiva a Espanya la universalitat de l'accés gratuït a un servei públic de sanitat de gran qualitat, com a mínim homologable als sistemes públics de sanitat dels països del nostre entorn sociopolític més immediat.