Alacant acull l'expo valenciana sobre Ernest Lluch

El passat 9 de juny es va inaugurar a Alacant, l'exposició Ernest Lluch, el valor de la raó. Aquesta exposició retrospectiva sobre la figura d'Ernest Lluch que divulga l’obra, les idees i els compromisos socials d’aquest economista, historiador i polític, composta per 29 panells de cartó-ploma i marcs fotogràfics, s'exhibirà a Alacant fins el proper 29 de juny.
  • Alacant acull l'expo valenciana sobre Ernest Lluch
Per a l'acte inaugural es comptà amb la paticipació de Ignacio Jiménez Raneda (Rector Universitat d'Alacant); Enric Lluch (vicepresident de la Fundació Ernest Lluch; Salvador Almenar (vicepresident de la Secció Valenciana) i Salvador Salort (membre Secció Valenciana a Alacant). També hi assistiren entre altres: Jorge Olcina (Fundació a Alacant); Antonio Escudero (Fundació a Alacant); Josefina Bueno (Vice-rectora d'Extensió Universitària) i Aránzazu Calzada (Vice-rectora de Relacions Institucionals).