Alumnes de sisè de primària d'Abrera aprofundeixen sobre Ernest Lluch (2018)

• IMG_20181126_160204_resized_20181204_105712440.jpg
 El dilluns 26 de novembre de 2018, els vicepresidents Enric Lluch i Josep Maria Carreras i el cap de projectes de la Fundació, Jordi Ferrer, van donar a conèixer la vida i obra d'Ernest Lluch a l'alumnat de sisè curs.

Saber qui era Ernest Lluch, com era, que li agradava i a què es va dedicar, varen ser algunes de les qüestions plantejades per l'alumnat desitjós de conèixer de primera veu i d'una manera més profunda, a la persona que dóna nom a la seva escola. Cal destacar i agrair la feina prèvia de tutoria i de preparació de la trobada amb l'elaboració d'un questionari molt complet i oportú.

Aquest acte s'emmarca en el marc de col·laboració entre l'Escola Ernest Lluch i la Fundació Ernest Lluch per tal d'apropar una mica més la figura de l'economista, polític i professor.