Amparo González i Lluís Torrens ponderen la governança i gestió de l'IMV en el diàleg de cloenda

Tercer i últim diàleg del cicle sobre l?Ingrés Mínim Vital impulsat per la Fundació Ernest Lluch i l'Àrea Metropolitana de Barcelona

• Imagen136.jpg
 Avui, divendres 11 de juny, ha tingut lloc el darrer dels tres diàlegs online que han conformat el cicle que la Fundació Ernest Lluch i l'AMB han dedicat a l'Ingrés Mínim Vital.

El tercer diàleg ha encarat la qüestió de l'accés i gestió de l'IMV amb una especial atenció als agents que l'han de gestionar. Per a l'ocasió s'ha comptat amb la participació de l'alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlón i de la Coordinadora del dispositiu d'ingrés mínim vital de Càritas Diocesana de Barcelona, Carmen Ferreiro, intervencions introductòries basades en l'experiència sobre el terreny que han precedit al diàleg expert.

Lluís Torrens Mèlich (Director d’Innovació Social de l’Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Barcelona) i Amparo González Ferrer, assessora de la Secretaria General del Ministeri d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions, han protagonitzat un interessant diàleg que ha comptat amb la presència del president de la Fundació Ernest Lluch, Joan Majó, en la cloenda.

Diàleg emès l'11/6/2021