Castelló recorda a Ernest Lluch i se signa el conveni amb la UJI

acte en record dels "10 anys sense Ernest Lluch" amb Federico Mayor Zaragoza i signatura del conveni entre la Fundació i la UJI

• Levantecastell12-11-10jpg.JPG
Ahir dijous 11 de novembre va tenir lloc la signatura del conveni entre la Universitat Jaume I i la Fundació Ernest Lluch i l'acte en record dels "10 anys sense Ernest Lluch", a Castelló. Per a l'ocasió es comptà amb la conferència de Federico Mayor Zaragoza, així com de les intervencions del vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, Lluís Maria de Puig i del Rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent.

Segons Mayor Zaragoza: "Si alguna cosa va caracteritzar a Ernest Lluch va ser la seva defensa del diàleg i dels valors de la pau". El president de la Fundació Cultura de Pau va fer aquestes declaracions davant de la Llotja del Cànem de la capital de la Plana, poc abans d'assistir a l'acte d'homenatge que va organitzar la Fundació Ernest Lluch en col.laboració amb la Universitat Jaume I a l'Edifici de Bancaixa. Des d'ahir i al llarg d'una setmana romandrà a Castelló l'exposició "Ernest Lluch, el valor de la raó", una oportunitat per aprofundir en el llegat de Lluch i per estendre la màxima que: la pau exigeix diàleg.

Adjuntem els enllaços amb les notícies publicades per la premsa: