Cebrián i Giner protagonitzen "Lenguas y culturas: la convivencia posible"

Emissió del capítol 4 de "Diálogos". Ja disponible a la web de TVE a la carta i a la de la Fundació Ernest Lluch.

Interessant diàleg sobre llengües  i cultures a l'Espanya contemporània. Hi pots accedir clicant aquí
  • Cap4dentrovideo.jpg
Sinopsi:

Espanya és un país amb una gran riquesa cultural i lingüística, i els seus ciutadans i les institucions que els governen tenen el repte de gestionar-la. És obligació dels intel · lectuals donar a conèixer les cultures que conformen Espanya? El poder polític tracta d'apoderar de la identitat, sigui quina sigui aquesta identitat? S'ha de crear un entorn cultural de simpatia i fraternitat envers els pobles que se senten nacions? Avui dia, sobre la llengua, les polítiques lingüístiques i la preeminència cultural, es dibuixen diferents horitzons. Les bases del consens lingüístic de trenta anys enrere semblen trontollar i els ponts de diàleg es perceben escassos.

Amb la intenció d'analitzar i aprofundir en aquestes qüestions, Juan Luis Cebrián, periodista, escriptor i acadèmic i Salvador Giner, sociòleg i catedràtic emèrit de la UB, protagonitzen aquest diàleg.

Coneix, participa i opina

La Fundació Ernest Lluch posa a la vostra disposició un apartat web sobre el projecte Diàlegs on hi trobareu tota la informació relativa als temes i protagonistes dels diàlegs enregistrats al llarg d’aquest any. Al mateix temps, i relacionat amb l’emissió del programa “Diálogos”, a La 2, et convidem a fer ús de les xarxes socials per tal d’aportar la teva opinió sobre el contingut, ja sigui via comentaris o bé a través del Twitter amb el hashtag (#dialegsdialogoslluch)