Clou el cicle online sobre l'Ingrés Mínim Vital impulsat per la Fundació Ernest Lluch i l’AMB

Posem al teu abast els diàlegs de cada sessió així com els videos introductoris.
  • Dialegs-AMB_horitzontal-CAT-16.9-1.jpg
Clou el Cicle de Diàlegs sobre el disseny, la governança i els impactes qualitatius i quantitatius de l’Ingrés Mínim Vital que han impulsat la Fundació Ernest Lluch i l’Àrea Metropolitana de Barcelona i ques’han celebrat online els dies 7, 9 i 11 de juny.

Des de l'organització volem agrair molt sincerament la participació i el nivell de reflexióen aquest cicle d'acadèmics, responsables polítics institucionals, professionals de la gestió i administració pública i responsables d'entitats socials i del tercer sector com: Milagros Pania                                                                                                                                                                                                                                                                             gua, Manuel Aguilar Hendrickson, Montserrat Ballarín, Lluïsa Moret, Francina Alsina, Olga Cantó, José Antonio Noguera, Núria Parlón, Carmen Ferreiro, Lluís Torrens Mèlich, Amparo González Ferrer.

També s’ha assolit l’objectiu de posar sobre la taula de debat la projecció dels impactes que l’IMV tindrà sobre la pobresa i el mercat de treball, quins són els elements de millora en el disseny de la prestació com a repte urgents per fer-lo eficient i efectiu i valorar elements a tenir en compte per permetre una accés per part de l'usuari i una governança per part dels diferents nivells de l'administració pública que han de permetre que el binomi ciutadania i servidors públics es relacioni amb la major fluïdesa per gestionar i atendre la població més vulnerable a través d'aquesta nova prestació que és una oportunitat enorme per reduir ja no la incidència de la pobresa, que també, sinó sobretot, l'afectació de la seva intensitat.

Posem a l’abast de tota persona interessada els continguts generats en
les tres sessions:

Accedeix als vídeos i segueix-nos al nostre canal de Youtube: