CONCERT A LA MEMÒRIA D'ERNEST LLUCH

• CONCERT A LA MEMÒRIA D'ERNEST LLUCH
El passat dilluns 20 d'abril va tenir lloc a l'Auditori del Palau Robert el concert El classicisme vienès i català, en homenatge a Ernest Lluch. Aquest concert s'emmarca dins dels actes d'homenatge que se celebren en el marc de l'exposició Ernest Lluch, l'esforç per construir un país

Amb l'aforament ple, més de 120 persones es varen reunir per gaudir d'aquest concert que anà a càrrec de Josep-Maria Roger al fortepiano, un dels pioners i màxims exponents a l'Estat espanyol en la interpretació d'aquest instrument, i que per a l'ocasió va interpretar obres de Felip Rodríguez, Franz Joseph Haydn, W.A. Mozart, Ferran Sor i Antoni Soler.