CONCESSIÓ BECA ESPORTIVA

• CONCESSIÓ BECA ESPORTIVA

En virtut de les bases d'atorgament de la beca adreçada a estudis i investigacions relacionades amb l'esport, concedida conjuntament per la Fundació Barcelona Olímpica i la  Fundació Ernest Lluch, la comissió mixta integrada per representants d'ambdues fundacions informa que amb data 31 de juliol de 2007 s'ha atorgat a la ONG Green Cross España, una dotació econòmica de 6.000€ per tal de portar a terme l'execució de l'estudi: Guia de Medi Ambient i Sostenibilitat d'aplicació als esports  no olímpics. Igualment es dotaran 2.000€ per a la gestió, edició i distribució de la publicació resultant de l'estudi.

L'associació Green Cross España fou constituida l'any 2003 amb el fi de promoure i desenvolupar actuacions dirigides al foment de la sostenibilitat del planeta. Com a promotora i autora de l'Estratègia Nacional sobre Esport i Sostenibilitat, està sobradament reconeguda per les més altes organitzacions esportives i socials. Integrada en l'estructura de Green Cross International, que presideix Mikhail Gorbachev, Green Cross España forma part d'una xarxa d'associacions presents a més de 30 països en tot el món.