CONVENI AMB LA UIMP

• CONVENI AMB LA UIMP

El passat dilluns 9 de juliol al Palacio de la Magdalena de Santander, el rector de la Universitat Internacional Menéndez Pelayo (UIMP), Salvador Ordóñez, i el vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, Lluís María de Puig,  varen signar un conveni de col·laboració amb l'objectiu d'organitzar activitats acadèmiques conjuntes, com ara cursos, seminaris i conferències.El present conveni va entrar en vigor en el moment de la seva firma i finalitzarà el 31 de desembre de 2008, prorrogant-se automàticament per successius períodes bianuals llevat que hi hagi denúncia expressa per alguna de les parts, realitzada amb dos mesos d'antelació al terme de la seva vigència. Conscients del benefici mutu, ambdues entitats van expressar la seva voluntat de consolidar aquesta cooperació en el marc cultural i acadèmic.