Debat expert sobre la millora de l'eficiència del sistema sanitari

Curs d'Estiu UIMP 2017- Encuentro Ernest Lluch

• DSC_1275.JPG
Ahir, dimarts 4 de juliol de 2017, es va posar punt i final al XIè Encuentro Ernest Lluch que se celebra cada any a la seu de la UIMP, al Palacio de la Magdalena (Santander) i que forma part del programa dels cursos d'estiu de la Universitat de la que Ernest Lluch en fou rector. El seminari d'enguany s'ha centrat en Crisis económica, austeridad y salud. Estrategias de salida de la crisis i ha tractat aquesta qüestió d'una manera transversal.

El programa del seminari es nodria de reconeguts experts que van complir amb escreix les expectatives generades pels 28 participants del curs que dirigia la Catedràtica de Mètodes Quantitatius en Economia i Gestió Universitària de la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, Beatriz González López-Valcárcel. De la Fundació Ernest Lluch hi assistiren el vicepresident i tresorer, Josep Maria Carreras; el director, Ferriol Sòria; i el patró Jaume Puig que hi va participar com a ponent i el president, Joan Majó que va participar en la cloenda del curs.

A continuació, enllacem l’article publicat per l'equip de premsa de la UIMP i les fotografies d’algunes de les sessions realitzades.