Diàleg sobre les perspectives de l'economia espanyola, a Saragossa

Presentació del Projecte Diàlegs a la capital aragonesa

• 15122011102.JPG
El passat 15 de desembre va tenir lloc a l'edifici del Paranimf de la Universidad de Zaragoza, la presentació del projecte Diàlegs que ha impulsat la Fundació Ernest Lluch amb el suport de "la Caixa". L'acte va constar de dues parts, una primera de presentació i valoració del projecte, i una segona que se centrà en un interessant debat a l'entorn de la realitat econòmica espanyola, amb la presència de: Enrique Barón, Francisco Pérez i José María Serrano.