EL CONSENS EN POLÍTICA ECONÒMICA

• EL CONSENS EN POLÍTICA ECONÒMICA

El passat dimarts 18 de desembre va tenir lloc el V SEMINARI ERNEST LLUCH A LA UNIVERSITAT DE BARCELONA que enguany versà sobre  La formació del consens en Política Econòmica: el cas dels Pactes de la Moncloa, en commemoració del trentè aniversari de la signatura d'aquest acord històric. La vicedegana, Sra. M.Teresa Vilalta i el Director-Gerent de la Fundació Ernest Lluch, Joaquim Llach, varen inaugurar aquesta jornada que va omplir de gom a gom la Sala de Graus Ernest Lluch de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UB. La conducció de l'acte va anar a càrrec del Dr. Antón Costas (Catedràtic de Política Econòmica de la UB i membre de la Fundació Ernest Lluch), i comptà amb les ponències dels senyors Álvaro Espina Montero i José Luís López Bulla.