El control social de la IA segons Jaume-Palasí

Ponència de Lorena Jaume-Palasí a la Facultat de Polítiques de la UPF

• IMG_20181004_111018_resized_20181008_045801825.jpg
Lorena Jaume Palasí va pronunciar la ponència 'Escenarios de futuro: ¿es posible el control social de la inteligencia artificial? el passat dijous 4 d'octubre a les 11 hores a l'aula (40.010) del Campus de la Ciutadella de la UPF.

En el marc de col·laboració iniciat l'any passat entre la Fundació Ernest Lluch i el Departament de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona, es duen a terme diverses iniciatives acadèmiques. Una d'elles, la participació dels alumnes del Grau en Filosofia, Economia i Política en el Cicle de Diálegs al Palau macaya de Barcelona. L'altra iniciativa és la realització de seminaris i ponències com és el cas d'aquesta, una activitat circumscrita a l'alumnat i que enguany comptarà amb la participació de Lorena Jaume-Palasí, Rafael Rubio, i Margarita Robles-Carrillo, en el que esperem esdevingui una enriquidora experiència que es pugui reeditar l’any vinent.