Ressò a la premsa del Diàleg protagonitzat per Joaquín Almunia i Joaquín Estefanía

El diàleg sobre 'Reforma econòmica i el model social europeu' en imatges

• IMGP4201baixa.JPG
El vicepresident de la Comissió Europea i comissari europeu de la Competència, Joaquín Almunia i el periodista, economista i escriptor, Joaquín Estefanía, varen protagonitzar el diàleg sobre 'Reforma econòmica i el model social europeu'. Des de la coneixença i complicitat mútua, el diàleg d'ahir es va centrar en Europa i en el paper que juguen les institucions europees en el marc socio-econòmic actual. L'experiència d'ambdós protagonistes va fer que el diàleg es vehiculés a través dels matisos bo i entomant totes les qüestions que es plantejaven. Des del coneixement mutú de la qüestió europea però des de rols ben diferenciats (el periodístic d'Estefanía i el de Comissari europeu d'Almunia) va fer possible que es parlés de la política parlamentària a Europa i als estats membres, de rescats bancaris i de l'admissió de possibles nous estats membres.

A continuació us facilitem els enllaços d'alguns mitjans que se n'han fet ressò: