El llibre '10 diálogos' es presenta a Santander amb una bona acollida

• PRESENTACION-LIBRO-DEMOCRACIA-web-10.jpg

Presentació del llibre: '10 diálogos sobre la calidad democrática'

En el marc dels cursos d'estiu es va presentar el llibre '10 diálogos sobre la calidad democrática'. Aquesta obra editada el juliol de 2012 per editorial Milenio, la Fundació Ernest Lluch i el Consorci Universidad Internacional Menéndez Pelayo de Barcelona (CUIMPB-Centre Ernest Lluch), consta de 180 pàgines i recull els 10 diàlegs realitzats al llarg del 2011. En la primera edició del Projecte Diàlegs (2011), es van celebrar un total de 10 diàlegs amb la participació de reconegudes personalitats del món de l’economia, la cultura, el pensament i la política. L’objectiu final és el de crear ponts d’entesa i, al mateix temps, posar a disposició de la ciutadania reflexions obertes a les diferents sensibilitats i expressions de la diversitat social, cultural, econòmica i nacional dels pobles d’Espanya.

El passat dijous 2 d'agost, a Santander, es va fer la primera presentació pública d'aquest llibre i es va comptar per a l'ocasió amb la presència de Lluís Maria de Puig (president de la Fundació Ernest Lluch) i de Joan Fuster Sobrepere (membre de l'executiva i director acadèmic del Projecte Diàlegs), que van tenir el goig de presentar-lo en companyia del rector de la UIMP i d'Emilio Ontiveros, un delsvint il·lustres protagonistes d'aquests diàlegs.

* Per a més informació podeu accedir aquí