EL MINISTRE DE SANITAT REP A LA DELEGACIÓ DE LA FUNDACIÓ ERNEST LLUCH

• EL MINISTRE DE SANITAT REP A LA DELEGACIÓ DE LA FUNDACIÓ ERNEST LLUCH

El passat dimarts 8 de juliol a la seu del Ministeri de Sanitat i Consum, el ministre Bernat Soria va rebre una delegació de la Fundació Ernest Lluch amb la voluntat d'iniciar una col·laboració entre anmbdues institucions per tal de promoure un projecte comú basat en la creació d'unes beques d'investigació i la realització d'una jornada Ernest Lluch sobre sanitat i consum a Madrid. La delegació de la Fundació estava integrada pel vicepresident Enric Lluch, el director-gerent , Joaquim Llach , la presidenta de la vocalía de sanitat, Simone Léger i per Manel Esteve, Pep Ruiz i Carlos Hernández Gil, com a membres de la secció madrilenya de la Fundació.