Big Data i política. El poder de l'algoritme

XV Jornada Ernest Lluch de Ciències Polítiques i Socials a la UPF 2020

• CartellUPF_2020.jpg

11.00h Benvinguda i presentació

11.15h Conferència a càrrec de:
  • Rafael Rubio.  Professor Titular del Departament de Dret Constitucional i director del grup de recerca sobre participació i noves tecnologies (i+dem) a la Universidad Complutense de Madrid. Membre de la Comissió de Venècia
12.00h Torn obert de preguntes

12.30h Taula rodona amb la participació de:
  • Berta Barbet. Investigadora Postdoctoral en el Departament de Polítiques i Dret Públic de la Universitat Autònoma de Barcelona. Doctora en Polítiques i relacions internacionals per la Universitat de Leicester i Màster en Comportament polític i opinió política per la Universitat d’Esssex.
  • Inma Ranera.  Directora General de Christie & Co per Espanya i Portugal. Membre de la Junta de +Demo. Llicenciada en Dret per la UNED i Técnic Superior en Relacions Públiques i Comunicació per la Universitat de Barcelona.
  • ModeraNéstor Tejero. CTO de Naveler, empresa dedicada a Big Data per a la intel·ligència política.
13.30h Comiat