EL PRESIDENT MONTILLA INAUGURA L’EXPOSICIÓ ITINERANT ERNEST LLUCH, L’ESFORÇ PER CONSTRUIR UN PAÍS.

• EL PRESIDENT MONTILLA INAUGURA L’EXPOSICIÓ ITINERANT <EM>ERNEST LLUCH, L’ESFORÇ PER CONSTRUIR UN PAÍS.</EM>
El passat dilluns 30 de març es va inaugurar al Palau Robert, l'exposició itinerant Ernest Lluch, l’esforç per construir un país, organitzada per la Generalitat de Catalunya i la Fundació Ernest Lluch, després de recórrer diverses ciutats espanyoles, amb la voluntat de divulgar l’obra, les idees i els compromisos socials de l'economista, historiador i polític, Ernest Lluch. La mostra es podrà visitar fins al 14 de juny, a les Cotxeres del Palau Robert.

El president de la Generalitat, José Montilla, presidí l’acte inaugural que va comptar també amb les intervencions del director general de Difusió Corporativa, Jordi Fortuny; i dels vicepresidents de la Fundació Ernest Lluch, Lluís Maria de Puig i Enric Lluch.