El Saló del Tinell s'omple per a recordar Ernest Lluch, en l'acte d'homenatge de la ciutat de Barcelona

• IMGP2778web.JPG
 Ahir, més de dues-centes persones varen assistir a l'acte en record d'Ernest Lluch organitzat conjuntament per l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Ernest Lluch. L'imponent Saló del Tinell, va ser el recinte escollit per a realitzar un acte que fou emotiu i àgil. Per a l'ocasió es va comptar amb la presència del periodista Xavier Sardà qui va ser el conductor d'una vetllada que tenia a l'historiador Sr.Borja de Riquer, al representant de la família i vicepresident de la Fundació Sr. Enric Lluch, i a l'Excm. Alcalde de Barcelona, Sr. Jordi Hereu, com a principals protagonistes.

Pots accedir al recull de premsa aquí